martes, 19 de julio de 2016

Lluis Llach


            Escriu-me aviat
            no tardis mes
            no deixis que l’angoixa
            em guanyi.
            No facis de la soledad
            la meva fidel companya.
            Fes-me veure el teu cos
            enmig de les teves paraules
            i amb les « os », els teus ulls
            i amb les « tes », les espatlles.
      Escriu-me aviat
      cada mot un gest
               cada frase una mirada        
      Escriu-me aviat
         i en tant que puguis
            ompla el buit de les paraules.
            Cada sílaba, un poc
            de la persona aimada
            i amb les « os », els teus ulls
            i amb les « tes », les espatlles.

(Escríbeme pronto / no tardes más / no dejes que la angustia / me gane. / No hagas de la soledad / mi fiel compañera. / Hazme ver tu cuerpo / en medio de tus palabras / y con las "os", tus ojos / y con las "tes" los hombros. / Escríbeme pronto / cada palabra un gesto / cada frase una mirada / Escríbeme pronto / y en tanto que puedas / llena el vacío de las palabras. / Cada sílaba un poco / de la persona amada / y con las "os", tus ojos / y con las "tes", los hombros)

No hay comentarios: